FAQ

Wanneer worden de foto’s geupload?
Na afloop van het evenement worden de foto’s dezelfde avond online gezet. Je kunt ’s avonds of de volgende ochtend alles in
albums terugvinden.

Wat is een fotoset?
Een fotoset bestaat uit alle foto’s van één persoon tijdens één evenement voor een vast bedrag, ook als je in
meerdere groepen gereden hebt. Met behulp van jouw omschrijving of een startnummer worden de foto’s
uitgesorteerd.

Ik heb besteld maar geen betaalverzoek ontvangen. Wat nu?
Binnen 24 uur wordt de bestelling verwerkt. Soms komt de e-mail met het betaalverzoek in de spamfolder
terecht. Houd deze folder altijd even in de gaten.

Ik heb betaald. Wanneer ontvang ik mijn foto’s?
Na ontvangst van je betaling ontvang je zo snel mogelijk een download link. Soms staan we die dag op het circuit
en duurt dit langer.

Hoe lang blijven foto’s bewaard?
Foto’s blijven voor altijd bewaard in ons archief. Er wordt niets weggegooid.

Hoe werkt het downloaden via WeTransfer?
Voor het verzenden van foto’s maken we gebruik van een externe service genaamd “WeTransfer” omdat de bestanden
te groot zijn voor een e-mail. Je ontvangt per e-mail een link van WeTransfer. Daarmee kun je de bestanden veilig
downloaden op je computer of ander apparaat.

Bewerken jullie de foto’s?
Digitale bestanden : Nee. Foto’s worden niet bewerkt of bijgesneden.
Afdrukken : Ja. Foto’s voor afdrukken worden met gepaste mate verscherpt.

Kan ik de RAW bestanden ook krijgen?
Wij fotograferen uitsluitend in JPEG en beschikken niet over RAW bestanden.

Wat is de resolutie van de bestanden?
Wij werken met Nikon D500 camera’s. De resolutie hiervan is 21 megapixels. Dit vertaalt zich naar 5568×3712 pixels.

Mijn evenement staat er niet tussen?
Heb je vandaag gereden? Dan kan het uploaden nog aan de gang zijn. Staan de foto’s er later nog steeds niet op, dan kan het zijn
dat mijn collega van Wegrace Info de dag voor zijn rekening neemt. Kijk op www.wegraceinfo.nl

Ik ben mijn foto’s kwijtgeraakt. Kan ik deze nogmaals ontvangen?
Ja. Stuur een e-mail met je factuurnummer (belangrijk!) en dan zoek ik je foto’s er opnieuw bij. Reguliere bestellingen
hebben hierin wel voorrang, dus het kan wat langer duren.

I’m from another country! Which payment options do you offer?
Welcome 🙂 If you don’t have a Dutch bank account, you will not be able to use iDeal for payments. In that case, we can offer you
a payment request through Paypal instead. IBAN bank transfers are also possible. Do not hesitate to ask!